Halvt ledig dag idag

riktigt skönt med ledigt från jobbet men det uteslutet ju inte det tredje jobbet haha mitt nummer ett jobb är mitt vik. på förskolan. Nummer två är mitt städjobb, också på förskolan. Nummer tre är mitt jobb på mina föräldrars företag och det innefattar lite allt möjligt men mest städ och ibland lite administrativt också. Imorse tog jag sovmorgon till kvart i åtta haha det är faktiskt sovmorgon för mig! sen käka hälsosam frukost nu när man hade tid att göra i ordning och sen jobba. Nu ska jag luncha med mamma och sen åka å klippa mig för mitt hår är snett haha.
 Har förövrigt köpt gymkort och börjat tränat bort min obehagskänsla gällande springband.
 imorgon blir det jobb, slutar sent och sen ska jag äta finmiddag med mina föräldrar, oxfilé!
Hoppas verkligen att jag kommer hinna med att gymma både lördag och söndag.
 
Aja nu vart det återigen ett sånt där ointressant inlägg men avslutar med att skriva att människor är så mycket mera omtyckta om dom börjar se till det har och får istället för att se till det dom inte har och inte får, iaf i mina ögon.
Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0