Störande!

Någonting jag har tänkt på den senaste tiden är hur människor ofta yttrar sig om saker dom själva inte har någon som hellst vetskap om! Blir så irriterad när man hör någon berätta något och det låter helt banannas, herregud människor har ni inte hört talats om att källgranska?! När man ifrågasätter har dom svårt att förklara från vem dom hört det av och lider av tillfällig minnesförlust. Typ "hörde det från en kompis kompis pojkvän som var aspackad" ingen trovärdig källa punkt

Allting man säger måste ju vara försvarbart kan man tycka. Jag skulle aldrig säga någonting som jag inte skulle kunna försvara. Alla har egna åsikter och det är något jag främjar men att prata om saker man inte vet till 100% är dumhet och ibland även idioti.

Nog för mig och min dåliga energi! Hoppas lite sömn gör mig glad


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skulle behöva ghostriders nr :)

2012-10-02 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0