Soa

Ligger och kollar på soa men hade redan sett det avsnittet så det var inte riktigt så kul!
Denna vecka är det jobb upp över öronen, både tisdags och onsdags blev jag erbjuden jobb men blev tvungen att tacka nej på grund av skola och andra jobbet! Men iaf så har jag varit vikarie idag å ska vara det imorgon med. Härligt med extra klirr.
Är nu klar med skolan och städjobbet vilket är både tråkigt och roligt. Fick en liten avskeds present av mina härliga "arbetskollegor" :-)
Som jag har gått å hoppats på så har jag iaf fått ett vikariat till nästa år som är på två månader så de är super och om allt går som planerat så börjar på fskl utbildning till hösten men ska absolut inte ha för höga förväntningar på planeringen! Det blir som det blir och det blir säkert bra hur som hellst!

Längtar riktigt mycket till julafton i år. Mycket beror nog på att förra julen inte var som den brukade, men den var exakt lika bra för det! Men nu längtar jag extra mycket till våran tradition! Igår bakade jag macarons och ska även göra en julpannacota till julafton :-)

Nej nu ska jag fixa i ordning den dagliga frukt och alg smoothien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0