Alllllt

Denna vecka har jag haft en "to do week" kan man säga. Har varit skönt att få saker gjort! Har jobbat extra som vikarie två dagar, lämnat in bilen på service och ärligen fått servorören fixade, varit å shoppat med mamma, varit ut till gräsö och varit barnvakt Och en massa mer. Denna vecka blir helt tvärt om, jag ska isolera mig från allt och enbart plugga plugga plugga ska endast dra mig från att plugga när jag ska jobba eller göra mänskliga behov typ äta eller gå på toa. Ser inte direkt fram emot att dörst ha naturprov och sedan dagen efter ha nationellt prov i matte! Men men det innebär ju faktiskt slutet på komvux och gör att jag kommer kunna söka till universitet/högskola när jag vill! Och när jag vill är jag ännu osäker på men iaf så ska jag jobba lite mer efter jul och skriva högskole provet och så får jag helt enkelt se när motivationen till att plugga känns genuin :-) 
 
nej nu ska jag sova snart så jag orkar gå upp 6 imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0