jag hjärta mickas humor

hahaha fick mig ett gott skratt nyss när jag såg att jag hade fått en rolig kommentar av micka :) Det är bra, då lever jag nog lite längre så då kan jag dricka och röka en massa i helgen utan att dö i förtid haha
Idag har jag nog haft min skönaste skoldag nånsin. Åkte in till skolan vid 10 och var hemma igen klockan 13. Underbart. Allt vi gjorde var ett prov och 40 minuters yoga! När jag slutade så tänkte jag gå och sola men när jag hade tagit en titt i plånbok ångra jag mig. Man kommer inte så långt på 9 kronor.
När jag kom hem fixa jag lunch. Hamburgare såklart, Fan vad jag älskar hamburgare haha
Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan börja jobba. Det är nämligen så att katterna har röjt alla papper jag fixa igår och jag orkar inte fixa haha så hon får fixa i ordning det där först så ska jag jobba 1-2 timmar sen. jag prata med jossan på bussen hem och vart jätte taggad inför helgen. Kommer bli super duper bra :) ♥
Nu ska jag titta på DH.
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0