tonight you´re gonna break my heart

Skolan idag. Gick upp på morgonen och fixade ett G i natur även fast jag bara ville ligga hemma i sängen! Duktiga jag,(klappar mig själv ömt på axeln och säger "BRA ULLA" as i always says)

MEn iaf så drog jag tidigare för jag skulle till ungdoms mottagningen och fixa lite nya knullsäkra piller(p-piller). Idioterna hade bokat mig och jossan på samma tid. Visst har vi samma efternamn men det är ju rätt stor skillnad mellan JOSEFIN och ULRIKA.
Sen kom mina älskade vän mathilda och gav mig en grej jag hade glömt i skolan. Så satt vi 3 där å snacka skiit. Sen cykla thildus vidare och jag och jossan gick runt å kolla. Vi köpte oss en varsin kjol. Skit snygg och kosta under hundringen :D När jag kom hem så har jag bara fixat min lekpärm som ska lämnas in och sen suttit å gjort matte hem prov.

känns inte inte inte inte bra. Fan om det är nått. Fan fan fan fan för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0