Måndag

Vakna upp hos jossans och jessica. Spela kort hela dagen typ, tror vi spela kort i 4 timmar. Sen kom mamma och hämta mig så åkte jag hem å duscha och sen åkte vi till stan. Mamsen bjöd på mat på barista. Förut när vi börja äta där så fick man jätte stora portioner, nu får man skit små. Tur att jag tog en chokladtårta som efterrätt,annars hade jag inte blivit mätt. Eftersom att jag fyller år imorn så gick jag och mamma i affärer så fick jag köpa det jag ville. Det blev ett par race marin skor,en tröja och två filmer. Kanske låter lite men har ju blivit bjuden på en resa på x antal tusen så jag är super nöjd! Sen så handla jag smörgåstårta och tårt grejs till imorgon då jag får besök av mina kusiner och pojkvänner. Min mormor skulle inte komma av nån anledning (yes!) Sen på kvällen ska vi grilla nåra stycken hos stora J och lilla J.
Nej nu måste jag byta i tvätt maskinen. Har jävligt mycket att tvätta tills på torsdag kväll då jag åker till mathilda.

heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0