Lördag idag va?

Igår så åkte jag till viktor, vi käka god mat och drack. Kanske lite för mycket för min del. Finns inte så mycket å berätta om kvällen. Den var trevlig. Jag åkte in till stan med en massa folk. Satt i nickes knä hela vägen, inte skönt att sitta med huvudet i taket typ. Sen iaf så dela jag och nicke på ett orginal mål och sen blev det en massa tjaffs inne på max och det känndes pinsamt tyckte vi, alltså jag och nicke så vi traska iväg till en mack och köpte cigg och tuggummi. Sen så åkte vi tillbaka till björklinge,hämta upp folk och sen lämna av i storvreta för att sedan åka tillbaka till stan och hämta upp folk och sen ut mot bjk trakten för att lämna dom. Jag och niklas kom hem efter halv 5 nån gång tror jag. Då vare bara däcka i sängen. Imorse så gick nicke upp innan mig och skulle skjutsa nån någonstans. Jag låg kvar och sov i en timme. Det behövdes. Sen så kom han tillbaka och då åkte vi och kolla på rally. Det var trevligt men mot slutet började det bli kallt som attan. Sen skjutsa nicko hem mig och jag har duschat och grejat och nu hamna jag här. Mår väll kanske inte alltför bra idag men men. Blir nog en lugn hemmakväll känner jag!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0