hm

Förra inlägget skrev jag slavrigt och hastigt. Men iaf så kom jag hem efter ett igår och sen låg jag i sängen och smsa med niklas till 4? inte normalt! Sen så sov jag och imorse runt nio vakna jag av att några pratade på undervåningen och det var konstigt eftersom att mina föräldrar var på gräsö, men iaf så tänkte jag att det kanske var min bror och hans flickvän så jag tänkte inte så mycket på det. Så jag låg och halvsov. Sen kommer någon in på mitt rum, Då ärdet Lena min moster. Träffar henne typ en gång om året och sen halvsov jag så jag kände inte igen henne haha låg och tänkte om det var min syster eller vem fan det var, Men sen vakna jag till och såg vem det var haha. Sen så vid tolvringde jag niklas och sen var det bara gå upp och äta och fixa. Sen vid ett kom niklas och hämta mig och skjutsa mig till jossan och jessica för att fira jessica, fasthon fyller om 31 min. var fan lite jobbigt att hoppa ut ur bilen idag eftersom att jag åker om några dagar och har fullt upp fram tills dess så kommer ja väll inte se hans fina fejjs på så där en 3 veckor. Jessica hade iaf bakat sjukt goda tårtor!
jag är fortfarande hos jossan. Dom spelar kort men jag gav upp.

veckans planer är

Måndag: Stan,tvätta
Tisdag: Fylla år, få gäster, Grilla hos J och J
Onsdag: tvätta och packa klart allt
Torsdag: Träffa annika, Sova hos Mathilda
Fredag: CYPERN

Återvänder 2 veckor senare men förhoppningsvis ett fulladdat batteri, eventuellt jävligt sliten och bakis men vi hoppas på det första!

Det spelar nog ingen roll hur lång tid det går, det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0