du är den vackraste jag vet

Lyssnar på den låten, därför rubriken, alltså astrolgen med magnus uggla. Tänker på min syster när jag hör låten, kanske för att hon gillar magnus uggla.

Iaf så verkar det som om jag kommer bli tvungen att gå på restdagarna i skolan. Hade ju varit jävligt mycket skönare att ha två dagars extra sommarlov men har man tagit fan i båten får man ro han i land också.
Det är matten,naturen och idrotten som behöver fixas men jag tror jag skiter i idrotten. Men en annan positiv sak är att jag får VG i BKF och Arbetsätt/lärande :) det är jag jätte nöjd med. 
Efter skolan så växla jag pengar till cypern! jag börjar fan bli lite nervös nu haha. Köpte även två väskor. Nu ska jag inte göra några mera inköp tills jag åker. 

Hej  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0