du är allllllllt

Har inte haft tid för att blogga men nu är jag här. Idag så har jag hjälpt pappi å städat och tvättat och grejat med en av hans bilar. Sen mötte jag julia och micka. Ett litet avskeds möte för micka lksom. Det var bra tycker jag! mycket skratt och mycket "döda" haha :) Sen ville marcus ha med mig till stan, fast först lämna han mickaq sen kom han å hämta mig och vi åkte å hämta julia. Vart ett besök på banken och nått annat ställe typ mekonomen ellr nått :P köpte cola och godis jag! Sen har jag glott på tven och nu hamna jag häär :)

Kommentarer
Postat av: Jonassine

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-02-09 @ 17:29:26
URL: http://jonassine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0