Torsdag

Till jessica: ja jag kanske ska göra det får se.
Till anonym: man går efter en lista, man ska skriva en sak varje dag i 30 dagar. Den första dagen är en presentation av sig själv och nästa dag är första kärleken eller något sånt.

Igår så kolla jag och niklas på paranormal, jag vart inte alls lika rädd som första gången, kanske för att niklas låg och kommentera varje gång det var overkligt och dom hade failat med kameran och sånt. haha kom hem vid halv 12. Men som tur var så hade jag liten sovmorgon imorse. Jag skulle ju ta med grejor hem ifrån niklas som jag behöver men jag glomde mitt headset för 3 gången haha braa minne där

Nu är det snart idrott och sen drar jag nog hem :)
imorgon kanske jossan ska färga mitt hår. Får helt enkelt se vad man gör i helgen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag vill vara sällskap när ni färgar hååår

2010-12-02 @ 22:01:17
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: Jesperoline

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 16:47:38
URL: http://jesperoline.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0