Sunday

Igår så kom mina fin fina bruds hit. Mycket trevligt! Efter nåra timmar åkte vi till Viktor. Jag var väldigt trött och hade mensvärk men jag hade trevligt ändå. Jossan och jag fick oss några roliga skratt åt "spymannen" haha :)
På natten blev det donken, jag käka bara pommefritt och det var ju bra gjort av mig, jag menar jag hade ju kunnat tagit ett helt mål med plusmeny! haha sen åkte jag hem och sen var jag hemma i en kvart typ innan niklas,fille och wille kom och hämta mig. Värt att åka hem? nej men jag har ingen nykel hem dit och niklas kan nog vara en av världens mest oplanerande människa. Vi åkte iaf hem och sov och vakna väldigt sent idag. käka pizza hos nicke och sen har vi bara lega i sängen och pratat och brottats.

imorgon är det måndag IGEN! Det är alltid måndag känns det som! Efter skolan ska jag införskaffa julklappar. Saknas ju en hel del om säger så.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0