SÖNDAG

ja ni idag så har jag och niklas legat i sängen hela jävla dagen. Jag har åtminstonde kollat på tv men niklas har sovit hela dagen, jag blir sur på oss när jag tänker på det! vi hade kunnat ha gjort hur mycket saker på just den här dagen men istället låg vi i sängen hela dagen. Slöseri med tid!
Men man måste ju se det posetiva så, det var ju mysigt och det gick bra filmer på tven! haha :)

När Niklas äntligen släpat sig ur sängen och klätt på sig, klockan 22 på kvällen så skjutsa han hem mig. Jag har duschat och ätit lite men nu ser jag att det är dags att stänga av datorn och släcka lampan. Jag ska upp tidigt imorgon och försöka fynda på rean. Ska springa till MQ och kolla efter en kjol jag har blivit blixtförälskad i. jag ber till gud eller MQ´s lager att den finns i xs annars skjuter jag mig själv..eller beställer den från internet men då måste man ju väääänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

neje fan det här duger inte längre, ner och ta ett glas cola och sen sova!
tack mina nära och kära för en bra helg :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0