Shopping

Heeeelt slut nu, åkte in till stan vid 10 imorse. Kom hem runt 4. Men lite saker har jag ju inhandlat på rean och jag och jossan slog till och käka kina till lunch! Fattar inte hur något kan vara så gott :) plus att jag har börjat blivit ett big fan of sushi så det är bra att dom även har sushi på dragon! Förut tyckte jag att det var helt okej men nu gillar jag det jätte mycket och äter med wasabi och soja. Kalla mig sushi ulla från och med nu.

Ni kanske vill veta vad jag har fått i julklapp, jag orkar inte knäppa kort så jag skriver istället så får ni göra upp en egen bild i skallen.

jag fick
Massa olika grejor från Body shop, orkar inte skriva allt för det var verkligen mycket grejor.
Mascara,sminkborttagning och ögoncreme
500 kronor på MQ 
underställs byxor
Locktång
en flarra Kir
en cider
body lotion och skrubb (som inte var från body shop)
Ögonskugg set eller vad man ska kalla det. Typ över 80 ögonskuggor.
strumpor
magnet och teckning som henkan gjort på fritids :)

jag tror det var allt, har även lite innestående julklappar från mormor och farmor.

Ska försöka orka knäppa kort på mina inköp från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0