Onsdag

Igår så sluta jag sent och så drog jag ner på stan och träffa mina favvisar, jessica, jossan och birgitta :) Vi pkte hem till dom och hade det mysigt och väldigt roligt som alltid. Förstår inte hur mycket man skratta egentligen! Jag sov där iaf och imorse så tog jag bussen med jossan och även madde :) jag är på bra humör idag det är nog för att jag hade så sjukt roligt igår haha Jag slutar om en timme typ då tar jag bussen ner på stan och kollar runt lite i väntan på bussen. Ska ta ett varmt bad när jag kommer hem och försöka tina. Det knaske vore bättre om man försökte trycka in sig i mikron haha jag har lovat mamma att laga mat ikväll snäll som jag är. Det blir nog pesto pasta, mums :) sen tror jag att jag ska träffa niklas eller om vi tar det imorgon. Han ska iaf hämta lite grejor hos mig och jag har grejor hos han typ mitt headset och mina favorit strumpor haha och så har jag dum som jag är lovat nicke att vi ska kolla på paranormal activity, kommer tro att det är demoner i mitt rum igen. jag som just blivit av med det haha :)

ha det bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0