Lördag

Igår så hyrde jag madde och jossan film. Efter ett tag kom även micka :) vi hade det väldans trevligt som alltid! Niklas och the gang kom och hämta mig rätt tidigt och vi åkte hem och sov. Det var tur det för jag höll på å somna i jossans soffa :P imorse så väckte niklas mig vid 12 och så åkte jag hem och han vidare till stan för att åka ålandsbåten med sitt jobb. När jag kom hem så käka jag lunch med min underbara syster och henki :) När dom åkte hem så färga jag pappas hår, och nu sitter jag här. Jag ska ta in hästarna ikväll för mamma och alla andra är på julbord. Skönt att vara hemma i lugn och ro haha.

Får se vad som händer senare, hoppas på att något händer och att jag orkar hitta på något. Är så jävlans trött plus att nicke har smittat mig med förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0