ingen fantsi till rubrik idag

När jag kom hem från skolan så jobba jag lite på kontoret sen har jag bara varit duktig, jag har tvättat en massa kläder. Jag kom ju på att jag väldigt snart ska åka till stockholm och knäppa kort men inte har valt kläder så jag skicka in all min smuts i maskinen och tvätta för fulla muggar, tack gud för snabb programet på tvättmaskinen! 
Men nu har jag iallafall lite tankar om vad jag ska ha på mig, man ska ju ha 3 ombyten så i en av outfitsen ska jag ha min svarta högmidje kjol, i en annan ska jag ha en ny rosa oversize tunika typ haha och sen tänkte jag ha en lite mer "vardaglig" outfit som stämmer mer överens med mig och då ska jag ha min svarta ny inköpta oversize tröja från gina och ett par jeans! i love it! kanske låter lite tråkig och slapp men jag vill att bilderna ska representera mig bra! dessutom har jag två outfits som är lite mera partyaktiga om man säger så :)

jag funderar på att göra en sån där trettio dagars på min blogg, har sett att många har det men jag tror jag väntar ett tag. Ni kan ju slänga in en kommentar om vad ni tycker.

Nu sitter jag på att Niklas ska käka klart så ska han komma hit sen men han sa att jag fick bestämma vart vi skulle så jag tror jag tvingar han att åka hem igen men med mig som sällskap. Vi ska åka till affärn och köpa chips och cola, och sen ska vi kolla på filmen. fy fan haha

heeej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju förklara va en tretiodgarar blogg är för nått också

2010-12-01 @ 20:06:45
Postat av: Jessica

Jag ska göra en sån tänkte jag :)

Så gör en du med :D



Vi lär ju följa trenden ;)

2010-12-01 @ 22:43:53
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0