Helgisch

Fredag: Åkte hem till jessica efter skolan, vi slog in julklappar och hade trevligt. Sen kom jossan och då käka vi ,efter maten färga jossan mitt hår. Vart lite mer rött än jag trodde men det är snyggt så det är ju en vanesak. Sen mötte vi madde och sen på kvällen åkte vi ut med löken och robin. Hade väldigt trevligt och roligt :) kom hem till niklas efter 4 så då var det bara slockna på niklas arm.
Lördag: vakna av att lavér och niklas låg och prata, alltså laver sov i niklas extra säng. ja iaf så åkte vi in till stan, biltema och mariannes. trevligt trevligt. Sen var det dags för el mecko nörds att hålla på. Tror dom mecka i typ 3 timmar. Micke bytte soppafilter på sin bil så det stank verkligen bensin i hela garget, det stack typ i ögonen. haha Sen åkte jag och niklas hem och la oss i sängen och spela spindelharpan haha kul liv. sen åkte vi med wille och fille till affärn och handla mat och sen åkte vi hem till wille och lagade mat och käka. Sen gick jag och träffa jossan ett tag. hahaha jävla idiioter som knäppte kort på oss. sen gick jag tillbaka till wille och typ somna i soffan, jag och niklas åkte hem efter 22 nån gång, det var riktigt skönt att komma hem i tid med tanke på att det var alldeles försent dagen innan.
söndag: Niklas gick upp halv 7 typ för han skulle på rally kurs. jag låg kvar och sov till halv 12 typ. Kolla på idol och åt upp nickes chips hah sen skjutsa Fille hem mig. Har käkat och duschat. Nu ska jag snart plugga och städa och greja julklappar.
imorgon är det måndag igen och så har jag prov om skolbarns utveckling. Sen efter skolan ska jag nog ner på stan och kolla julklappar, eftersom att mamma hatar shoppa så ska jag få pengar av henne om jag handlar julklappar åt alla barnen och mina syskon haha det gör inte mig något eftersom att älskar att shoppa :) 

vägde mig igår och såg att jag har gått upp! Så nu blir det ingen skräpmat eller godis tills nästa år. Visst är det bara 1 månad kvar typ men men. Fast jag käka chips idag men jag tar igen det genom att äta sallad till middag.

tack för en bra helg mina underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0