Det är okej att spåra ur

Lördagen så förfesta vi lite hos jossan. Jag,viktor,jossan och madde. Sen kom båda robinsarna då begav vi oss ut till mackan och upp på logen :) Dansa hela natten lång, Jag dansa tills mina skor gick sönder och sen dansa jag ändå för man frös om man satt still. Det var så jävla kul! När jag kom dit var det halv mycket folk men sen försvann alla "nya" och det var bara vi gamla kvar, järngänget! haha det gjorde inte mig något det var bara en härlig känsla att dricka och ha kul med dom som man alltid var med förut :)
Jag dansa tills det blev kolsvart uppe på logen. Festen stängde så då var det bara trycka in sig i en fullproppad bil. Vi var väll hemma innan 4 nån gång. Då övertog Freppa och lavér nickes sängar så vi fick stå och bråka med bäddsoffan nere ett tag men sen fick vi fram sängen och kunde sova :)
Jag vakna runt 12 och mådde skit bra, inte alls bakis och jag hade inga problem med alkoholen på festen så jag drack precis lagom! sköönt. Aa iaf så vakna niklas någon timme efter då låg vi bara å myste ett tag och sen gick vi upp och åkte med freppa och laver till bjk och käka. Sen åkte vi hem till niklas igen då vi kolla på film och käka varma mackor. Sen åkte vi till niklas morfar för att mecka. Pojkarna mecka med bilen och jag mecka med mina skor, villket var ett misslyckande haha Sen åkte vi hem till niklas och kolla på film och sen skjutsa Lavér hem mig för han skulle ändå åka hem.
Nu har jag lov och det är ju underbart!
ikväll ska jag åka till stan med mamma och köpa nya skor haha

shiit villket långt och tråkigt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0